En påsk hälsning till er

Här kommer en liten påskhälsning till våra fantastiska läsare! Vårt arbete har fortsatt även på påsklovet och redan vår första lediga dag promotade vi bloggen lite. Hoppas att några har hittat hit. Igår njöt vi av en välförtjänt grillkväll tillsammans med en vän. Imorgon åker Hanna iväg igen för att åka skidor, så jag hoppas att hon har alla benen i behåll när hon kommer tillbaka :)
Hoppas att ni också har haft en riktigt härlig vecka och att ni har tagit tillvara på den härliga vårsolen.



Postat av: Adina

Haha, jag ska svara på kommentarern du har skrivit - och då har du skrivit den här länken. Blev förvånad - för vi har tagit samma design!;P Fast du har ändrat den ganska mycket...:)



Sv:

Tack för ditt "grattis"! (stipendiumet) Men det är så läskigt! Jag vågar verkligen inte ta emot det, kommer dööö!!!!!!:/ Men att vinna och att få pengar har jag inget emot!

Lycka till med er sökning till stipendie då!:)



Nej, det var onödigt att ha 15 års gräns på Twilight - den är inte så farlig! Red riding hood är inte så farlig helle ju! Haha, jag löste problemet genom att titta på den på en internet sida - men då utan textr, men det gick bra iallafall!:) Den var suuperbraa!

Jobbigt att bli nekad att komma in om man är över 15!



kram

2011-04-21 @ 23:09:07
URL: http://erikzzonz.blogg.se/
Postat av: Adina

Ännu ett svar:):

Ja, Kristen väljer ju inte roller utefter pengar, utan vad det är för film. Som i "the cake eaters" spelar hon ju en med sjukdom osv!:)

Ja, vissa dömer filmer bara för att de hör att Kristen är med i den, det är dåligt! Ge henne en chans! Vissa har ju inte ens sätt henne skådespela - precis som med Twilight, vissa säger att den är dålig även fast de inte ens sätt den. Kanske för att det är så populärt, jag vet inte.



kram

2011-04-21 @ 23:12:22
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se