Susanne Jansson årets hjälte 2010

Igår fick jag ett tips av Lars Ilstam som sitter med i styrelsen för Odd Fellows, Susanne Janson som driver barnhemmet i Phuket hade varit med på Tv4. Det är detta barnhem som vi har tänkt att besöka när vi gör vår resa och jag tyckte att det var väldigt synd att jag hade missat intervjun med Susanne. Jag hade tur för hela intervjun fanns på nätet.

.

Jag tycker att det är så fantatsiskt det Susanne gör, det finns många där ute som behöver kärlek och hjälp. Det som är så inspirerande är att det finns så många andra som också vill hjälpa till, ungdomar och barn. Titta på videon med Susanne, jag har sett den många gånger om :) Hon förtjänar verkligen utnärkelsen Årets Hjälte 2010!

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se