Happy Walk är på väg till Thailand

Nu har det gett sig iväg, det härliga gänget Happy Walk är nu på väg mot Bangkok. Det pirrar i hela mig när jag tänker på att de är på väg nu, det ska bli så spännande att få fälja deras resa. Tiden går så snabbt och jag slår vad om att de får en fantastisk resa och jag är verkligen inspirerad av dem. Sart påbörjar de sin vandring genom Thailand och det för ett riktigt fint mål, alla pengarna de får in kommer gå till barnhemmet i Phuket.
.
Missa inte deras blogg, Happy Walk. Vi kommer självklart att skriva lite om dem fram till dess att vi åker, vi kan ju inte riktigt låta bli :)
/Sofie
.

Bilden är på det härliga gänget, lånad från deras blogg ;)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se