En dag på stranden :)


Hej på er där hemma! Kunde tyvärr inte uppdatera något igår då internet krabbade :(.. Idag har vi legat på stranden o solat o badat :) Kom en regnskur imorse men sen klanade det upp och blev jätte fiint :) vattnet är varmt så har doppat oss ett flertal gånger idag :) vilket ha vatt såååå skönt :) åt lunch på stranden, mycket mysigt! :)

När vi kom ner till stranden blev vi omringade av alla barn som sålde armband och ville göra manikyr på oss! som tur va, var de inte lika otrevliga som andra har varit :) men de vill ändå att vi ska LOVA att köpa av dem.. men här lovar vi inget, vi säger Nooooo :) Hahaa


Igår pratade jag o Sofie om att göra typ vaxning på benen :) De använder sig av en tråd och rycker bort allt hår på benen! Blev rekomenderade att göra det av Juleen! :) Så jag gjorde det, det tog ett tag innan jag gjorde det! man får ju förhandla lite först Haha :) Dock gjorde det sjukt ONT och tog över en timme, men nu är mina ben så fina såå! :)
Kram Emilia


Postat av: Pappa Anders

Åh så härligt det ser ut !!!
Ni har väl hög solskyddsfaktor & parasoll !!!
Kram på er

2012-10-10 @ 19:45:09

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se