Förhoppningsvis flyttar vi imon :)




Här är poolen som Sofie nämde om att den va avstängd mitt på dagen. väldigt konstigt då man tycker den borde va öppen då det är som varmast! Vi som va så varma och ville ta ett dopp :) men förmodligen flyttar vi här ifrån imon, till ett hotell inte så långt ifrån detta. :) Coolabah heter det och vi blev rekommenderade att bo där av Tobias managern på vårt hotell i Phnom Penh :) och vi har varit där idag för att kolla läget om de hade några lediga rum, o de hade dem! :)


Lite muusic vid poolen :) hann ligga lite vid poolen innan regnet kom :)



Saaknar faktiskt lite Phnom Penh, alla människor vi träffade där, b.la singaporean. Han va verkligen en rolig kille! (men honom kommer få träffa i Singapore igen) o personalen på hotellet, alla va så snälla! Vår favorit resturang saknar jag med :)
saknar alla hemma!!

Puss o Kram på er där hemma


Postat av: Annika

Hej!
Har läst hela er resrutt nu och vilken resa ni gör! Ni har ju redan hunnit med så många spännande saker! Nu har ni det allt härligt med sol och bad och läcker mat! Det är inte utan att jag blir sugen att resa!
Har varit ute och plockat trattkantareller nu, det finns gott om dem när inte du är ute i svampskogen! Lilla Ebba är en goding,som vi helst vill mysa med varje dag. Men vi får hålla oss lite i skinnet! Var rädda om er! Det är så kul att följa er! Kram Annika

2012-10-06 @ 14:50:56
Postat av: Emma

Hej
Hoppas ni får flytta imon.:)
Konstigt med poolen. Jag vill oxå bada pool...
Skall med mamma och ta spruta på tisdag.:(
Hoppas jag inte behöver mer en1 spruta. <3:)$

2012-10-06 @ 15:59:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se