Det här är jag

Hej allihop!
Sofie har ju berättat lite om sig i ett tidigare inlägg och jag ska nu göra detsamma.

Jag heter då Hanna och läser andra året på det samhällsekonomiska programmet på Haganässkolan i Älmhult. Jag bor en bit utanför Älmhult, som många anser är lika med ingenstans, men jag måste säga som Sofie att det är otroligt skönt på ett vis och att jag stortrivs hemma. Dock har jag en rastlös själ och det har jag ärvt efter min kära far, vilket vem som helst som känner honom kan intyga på.

Ridning, fotboll, friidrott dans och undervattensrugby är väl lite av det som jag sysslar med på min fritid, mycket tack vare pappa. Mamma står då för ordningen och strukturen hemma, utan henne hade det varit kaos. 

Jag älskar att resa och göra saker för att bryta det tråkiga vardagsmönstret så när Sofie frågade mig om jag var interesserad att satsa på denna idéen tog det inte lång tid innan jag sa ja. Nu satsar vi på att uppfylla vår dröm!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se