Vem är jag? det här är jag

Nu ska det blir en liten presentation och jag kan börja med att berätta att mitt namn är Sofie och jag bor i en mycket liten by där det inte händer särskilt mycket. Många skulle tycka att det var extremt tråkigt men jag trivs faktiskt ganska bra med det, för en kreativ själ är det fantastiskt! Om jag skulle beskriva mig kort skulle jag nog säga att jag oftast är hyperaktivt glad och älskar att göra människorna runt mig glada. Mitt liv är fullt av musik, film och jag älskar att spendera tid med vänner och familj.

 

Som sagt jag är full av energi och när jag har fått för mig något satsar jag på det till 200% och ger inte upp vid första taget. Med mitt och Hannas kommande projektarbete ser jag mig själv som en energisk liten motor som driver på hela tiden, så jag skickar ett tack till Hanna som har ett bra tålamod med mig när jag kommer med en massa galna ideér.

 

Hoppas ni kommer att följa vår blogg genom vårt projektarbete och har ni frågor bara kommentera elle maila oss på [email protected].

Ha en riktigt bra dag, Sofie




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se