off to Prague

Imorgon tidigt på morgonen bär det av till Kastrup för att ta ett flyg till Prag, Tjeckien. Här kommer jag och familjen spendera en vecka och vi kommer att åka runt på en massa sevärdheter.
.
Listan på saker jag ville göra i Prag blev ganska lång, här kommer lite av den.
Jag vill besöka Gamla Stan och sitta på torget och mysa på caféer, titta på den gamla, vackra Krutporten. Jag vill gå över Karlsbron och vandra upp för Petrinkullen och se ut över Prag. Åka till ön Kampa, promenera i Vojanovy Sady och den kungliga parken Belvedere, träffa kusinen och bara njuta av livet.
.
Listan över saker som kan göras i Prag är lång och på min lista finns ett 20tal andra sevärdheter än de jag nämnde här. Hoppas ni får en riktigt härlig vecka, Sofie =)

Tumblr_lcmp6044oz1qc6md1o1_500_large

bkälla




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se