Happy Walk dag 2!

Hejsan svejsan!
En lång dag i skolan idag och när jag kom hem blev jag så glad för Happy Walk gänget hade uppdaterat sin blogg, kändes nästan som en liten belöning att få ta del av deras äventyr. De har nu påbörjat sin vandring ner mot Phuket och har gått i 2 dagar. De befinner sig just nu i Samut Sakhon och hittills verkar det ha gått bra och det är så fantastiskt att läsa om alla de vänliga och fantastiska människor som de träffar. Rekomenderar varmt att läsa deras långa och intressanta inlägg om deras två första dagar på vandringen :)
.
Här kommer en härlig bild på nästan hela gänget tillsammans med några trevliga thailändskor. När man läser deras inlägg förstår jag precis varför jag älskar Thailand så mycket!
/Sofie




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se