Ett soligt Ao Nang

Hej pa er :)
Nu befinner vi oss i Ao Nang och antligen har solen borjat lysa igen, den har varit borta nagra dagar. Hanna ar duktig ovh ar i skolan idag, hon pluggar for ett dykcertifikat. Jag har stannat kvar och skrivit lite, njutit av soolen och atit god mat fran en liten matvagn ute pa gatan. Hanna kommer snart tillbaka och da far vi se vad vi hittar pa :)
.
Vi har forstatt att det ska finnas ett Tsunami minnescenter har nagonstans sa vi ska vall forsoka att leta upp det! :) Kram pa er, tyvarr blir det inga bilder idag :(


Postat av: Pia

Hoppas att ni hittar minnescentrat. Har du letat efter Sham?? har du sett hon som liknade Nida?

Lycka till med dykarcertifikatet Hanna.

Nu går tiden snabbt till ni kommer hem så njuuut som bara den!!!

Stora bamsekramar!!

2012-01-17 @ 09:45:23
Postat av: Sofie

Heej :)

Vi ska se om vi hittar Chum\Sham nar Hanna ar klar med sitt dykcert imon. Jag har inte sett hon som liknade Nida men jag hare kollat efter henne, de var ju i de affarerna ganska langt ner mot stranden. Ser ju dock inte likadant ut som innan en jag ska kolla igen :)

Puss o Kram!!

2012-01-17 @ 14:32:30

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se