Ett nytt äventyr

Ni som har besökt bloggen tidigare vet att den användes till projektarbetet som jag (Sofie) genomförde tillsammans med en vän (Hanna). Vi har nu båda två slutat gymnasiet och valt att testa på helt nya saker. Jag hade tänkt att fortsätta att driva denna bloggen under mitt kommande äventyr, för jag ska nämligen ut och resa igen. 
.
Bloggen kommer att vara till för nära och kära, vänner och för de som är intresserade :) Det kommer förhoppningsvis bli regelbunden uppdatering under resan med text och bilder. Under den kommande tiden kommer jag att ändra om bloggen lite ;) hoppas ni vill vara med på mitt nya äventyr :)
.
166038_10151032004106259_501892411_n_large



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se