Kambodja



Postat av: Emma

Tack för paketerna. Det är spännande. Det var konstigt att se dig på Skype idag. Jag saknar dig jättemycket men jag vet ju att jag skall klara det. Vi har trevligt här hemma och spelar spel och tittar på tv. Har lekt hela helgen med kompisar och skall kanske börja på showdance trots allt.
Kraaam Emma. Ha nu en härlig dag när ni tittar på tempel och lägg upp många bilder så vi kan se.

2012-09-23 @ 20:10:33
Postat av: Sofie

Hejsan Emma :) hoppas du ser detta svaret!
Va bra att du tycker om paketerna, det är ju ganska många kvar ^^ ja det var konstigt men kul att det fungerade :) kul att kunna se er där hemma :) saknar dig jättemycket med, för du är ju den bästa!! Mamma och pappa med såklart och Kalle.

Vilka spel spelar ni? :) va kul att leka med kompisar! Var det Moa eller fler? Va kul med showdance det tycker jag du ska börja på! Så får jag kolla när ni har avslutning eller sån uppvisning :)
Älskar dig, skriv snart igen :) <3

2012-09-25 @ 17:55:27

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se