Kampok Thom

Hejsvejs!
Idag bär det av mot barnhemmet och feedingcentret, klockan halv 1 kommer Dr.Castro och hämtar upp oss. Vi stannar tyvärrinte så länge så kanske ni kan höra av oss den 1a oktober igen.
.
Det kommer bli några spännande dagar och sedan bär det av mot Phnom penh, huvudstaden. Tyvärr går det ej att ladda upp bilder :/ men vi testar på nästa ställe :) puss och kram ha det så bra!



Postat av: B2

Anders det är jag, Emma Gunnarsson som är, B2. :) och Sofie är B1. Så, japp B1 finns också i bekantskapskretsen.

Sofie känner många "Emmor". Så skriver jag B2 vet hon vem det är.

2012-09-27 @ 15:52:38
Postat av: Anders

Hej Emma B2 !
Jo, jag hörde detta senare, vilket gått mig helt förbi !

2012-09-28 @ 16:37:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se