Tack

Hej på er :) Nu kan jag äntligen börja njutan och planera inför resan för igår tog jag mitt körkort! Nu kommer den mesta tiden ägnas åt familjen, vänner och såkkart att förbereda inför resan :)
.
Idag har jag försökt att lära mig att anvönda surfplattan som vi köpte, lite knepigt men kul. Har laddat ner lite appar till resan, bland annat en app som heter Stay där man kan ladda ner gratis reseguider till olika städer. Fixade så vi kan lyssna på musik (tro mig man vill och behöver ha musik man känner igen) och så har jag fixat så att vi kan blogga och lägga upp bilder på instagram ;)
.
Måste också tacka mina små kusiner och hela familjen för att de har rensat ut kläder och leksaker som vi kan ta med till barnhemmet i Kambodja :)
.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


  RSS 2.0
ForHair.se
Playman.se


Gratisbio.se